Klacht Budget Energie: agressieve en onkundig bedrijf!

Klachtnummer
# 466259
Gebruiker
Jolanda1977
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik had duidelijk aangegeven een 3 jarig contract te willen met het kado van €150,- daarbij de mobiele telefoon waar ik ook weer €5,- korting zou krijgen + de alles in 1 met nogmaals €5,- ... essent heeft geen opzegging gehad, alles gaat mis en ze liegen alles bij elkaar en gaan meteen over tot agressieve dreigingen dat de kosten voor mij zijn omdat ik al afnam?? Ik neem niets af!! Tenminste niet wat er besproken is!! Zelfs een glasvezel monteur zou niet komen, dit zou telefonisch gaan??? Er werd gezegd geen aansluitkosten, ook die hebben ze berekend!!Wat een onkundigheid daar... ik heb aangegeven dat het stopt en ben terug naar de oude situatie gegaan... nu willen hun mij eraan houden!!!

De oplossing

dat ik mijn geld terug krijg wat ik heb moeten betalen en contract ontbinden, heb de €68,- al terug geboekt, van mobiele telefoon ging niet, dus wil nog €10,- terug!

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jolanda,

    Wat een vervelende situatie! Ik wil je graag helpen, maar je hebt deze klacht geplaatst bij Budget Energie. Ik heb daarom niet de middelen om je te helpen. Wil je de klacht opnieuw indienen via:

    https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/budget-alles-in-1/details?companyId=5386fd0e-2148-45d5-a5d1-0ae3e6d16817

    Je wordt dan zo snel mogelijk geholpen!

    Vriendelijke groeten,
    Budget Energie webcare

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen