Klacht Budget Energie: Als ik inlog om de meterstanden in te voeren. Kan ik deze niet doorgeven omdat er staat: Je hebt een

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653250
Gebruiker
D.F. Huisman
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een slimme meter Als ik inlog om de meterstanden in te voeren. Kan ik deze niet doorgeven omdat er staat:
Je hebt een slimme meter. Dit betekent dat je geen meterstanden hoeft door te geven.Budgetenergie zegt. U kunt echter mijn meterstanden niet inlezen om onduidelijke reden en ik ze niet doorgeven.
Ik heb ze geprobeerd telefonisch door te geven dit is niet gelukt. Ik zou hierover terug gebeld worden nooit teruggebeld.
Mijn probleem is dat ik een veel lagere meterstand heb (ik was lang in het buitenland) dan op de jaar nota over 2022 is aangegeven. kafkaiaanse toestanden slimme meter u kan de slimme meter niet uitlezen en ik kan ze niet doorgeven Ik heb budgeten energie brief geschreven. antwoord:Bedankt voor uw brief van 7 maart waarin u aangeeft dat u meterstanden wil doorgeven van uw slimme meter. Hiervoor willen wij graag een actuele foto van uw meterstanden.

Op de foto dienen de volgende gegevens duidelijk leesbaar te zijn;

• Meterstand;
• Meternummer;
• Krant of kassabon met datumstempel.

De krant/kassabon is noodzakelijk als bewijsstuk voor de datum van opname. Zonder duidelijk leesbare krant/kassabon wordt de foto niet geaccepteerd. U kunt hier voorbeelden vinden van hoe wij graag de foto's ontvangen.
met link om gegevens op te laden. Link werkt niet. opnieuw gebeld kreeg incompente medewerker aan te lijn Budget energie heeft geen emailadres. Om gek van te worden

Gewenste oplossing

Ik wil meterstanden doorgeven. zet in systeem slimme meter uit, zodat ik waarden wel kan doorgeven. Geef duidelijk upload pad aan. zorg voor medewerkers die verstaanbaar Nederlands spreken.
Geboden oplossing
Tegen dommigheid helpt niets. hun laatste reactie: U kunt het beste foto's uploaden via de chat: https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice mijn reactie dat werkte daarom dien ik juist de klacht in. Ik ga op andere wijze publiciteit zoeken
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Zojuist heb ik intern een klacht voor u aangemaakt. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.

    Bedankt voor uw geduld alvast.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie
  2. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste meneer,

    Op 23 maart heeft u van mij een eerste reactie per e-mail ontvangen, Ik heb u verzocht om, als reactie op dit bericht, de foto's te versturen. Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen. Informeert u mij zo snel mogelijk? Bedankt alvast!

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie
  3. Auteur
    D.F. Huisman
    Datum
    De klacht is nog steeds niet opgelost: mijn vraag was:
    OP WELKE PLEK IN UW SITE KAN DE FOTO'S OPLOADEN /?
    lees de klacht
  4. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer,

    U kunt het beste foto's uploaden via de chat:

    https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen