Klacht Budget Energie: Als ik inlog om de meterstanden in te voeren. Kan ik deze niet doorgeven omdat er staat: Je hebt een
Details
Klacht
Wij hebben een slimme meter Als ik inlog om de meterstanden in te voeren. Kan ik deze niet doorgeven omdat er staat:Je hebt een slimme meter. Dit betekent dat je geen meterstanden hoeft door te geven.Budgetenergie zegt. U kunt echter mijn meterstanden niet inlezen om onduidelijke reden en ik ze niet doorgeven.
Ik heb ze geprobeerd telefonisch door te geven dit is niet gelukt. Ik zou hierover terug gebeld worden nooit teruggebeld.
Mijn probleem is dat ik een veel lagere meterstand heb (ik was lang in het buitenland) dan op de jaar nota over 2022 is aangegeven. kafkaiaanse toestanden slimme meter u kan de slimme meter niet uitlezen en ik kan ze niet doorgeven Ik heb budgeten energie brief geschreven. antwoord:Bedankt voor uw brief van 7 maart waarin u aangeeft dat u meterstanden wil doorgeven van uw slimme meter. Hiervoor willen wij graag een actuele foto van uw meterstanden.
Op de foto dienen de volgende gegevens duidelijk leesbaar te zijn;
• Meterstand;
• Meternummer;
• Krant of kassabon met datumstempel.
De krant/kassabon is noodzakelijk als bewijsstuk voor de datum van opname. Zonder duidelijk leesbare krant/kassabon wordt de foto niet geaccepteerd. U kunt hier voorbeelden vinden van hoe wij graag de foto's ontvangen.
met link om gegevens op te laden. Link werkt niet. opnieuw gebeld kreeg incompente medewerker aan te lijn Budget energie heeft geen emailadres. Om gek van te worden
Gewenste oplossing
Ik wil meterstanden doorgeven. zet in systeem slimme meter uit, zodat ik waarden wel kan doorgeven. Geef duidelijk upload pad aan. zorg voor medewerkers die verstaanbaar Nederlands spreken.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.