Klacht Budget Energie: Budget energie moet foute berekening gasgebruik opnieuw aanpassen.

Mozess

Budget energie maakt misbruik van defecte gasmeter 25-01-2020 t/m 25-01-2022en komt met verzonnen gasmeter gebruik,

Zelfs dat verzonnen gas gebruik maken ze bewust berekening fout! mail 5 oktober
25-01-2022 t/m 25-08-2022 gas gebruik 654m3 rekent Budget 2926m3

wiskunde berekening basis moet het 3 x 8 maanden= 24 maanden zijn 3 x 654m3=1962m3
Dus ik moet als klant 1000m3 aan niet geleverde gas betalen aan Budget energie!

Ik wil dat Budget berekening fout gas gebruik van 1000m3 hersteld.

24 maanden 3 x8 gebruik 24 maanden
verbruik 654m3 x 24 = 1962m3
Budget beweert dat ze cijfers van Stedin heeft doorgekregen, ik neem contact met Stedin en die weet van niks en verwijst naar Budget met klacht. Je wordt als klant van muur naar miur gestuurd en dat mag Budget als gas leverancier doen, straks verkopen ze nog lucht ook aan klanten als gas op is.Ze zijn niet te vertrouwen nooit neer Budget bij mij.

Budget Energie
    Beste meneer,

Wat jammer dat u nog steeds het antwoord niet accepteert. Alle uitleg en bewijsstukken van de netbeheerder zijn u toegestuurd. Er is absoluut geen sprake van verzonnen cijfers en leugens.

De berekening van de netbeheerder staat vast en zal door hen niet aangepast worden. Aangezien wij niets meer kunnen betekenen hierin, zal uw klacht gesloten worden.

Budget Energie Webcare

Ook een klacht indienen over Budget Energie?