Klacht Budget Energie: Budget Energie wil geen jaarrekening en overeenkomst op papier toezenden, ben niet digivaardig

Klachtnummer
# 605039
Gebruiker
Jean
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik probeer mijn overeenkomsten jaarrekeningen bij Budget Energie op papier per post te krijgen. Met een sociaal raadsvrouwe van het raadsliedenwerk Breda, heb ik geprobeerd telefonisch het bovenstaande te regelen, maar dat was niet mogelijk, hoewel ik niet digivaardig ben en de Nederlandse taal slecht spreek. Betreffende medewerker van Budget Energie was ronduit onbeleefd en sarcastisch. Heb een klacht ingediend bij Budget Energie maar geen antwoord gekregen. Dien deze klacht m.b.v. iemand anders

Gewenste oplossing

jaarrekeningen en nieuwe overeenkomst per post toezenden, betere bejegening van klanten

2 reacties

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Zojuist heb ik intern een klachtenproces opgestart. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.

    Bedankt voor uw geduld alvast.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare
  2. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer,

    Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over uw klacht. Ik laat de uitkomst van uw klacht ook graag hier achter.

    In uw klacht geeft u aan dat u graag gevraagde documentatie per post wilt ontvangen. Dit kan ik zeker in orde maken. Ik zal uw jaarnota en contract per post versturen.

    Wel wil ik u er graag op wijzen dat uw contract nu verlopen is en u een variabel contract heeft. Maandelijks versturen wij u de nieuwe tarieven per e-mail. Deze e-mails worden niet automatisch per post verstuurd, aangezien wij een online leverancier zijn. Ik raad u dan ook aan eens in de zoveel tijd contact op te nemen met de vraag of u een overzicht verschaft kan worden van de tarieven.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen