Klacht Budget Energie: BudgetEnergie komt gemaakte afspraak niet na

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 41363
Gebruiker
Steenbergen1965
Datum
2 reacties

Details

De klacht

11 november 2013 zijn we een oplossing overeengekomen. Tot op heden, 23 november 2013, is er geen creditering door mij ontvangen. Aangezien de termijn voor creditering is verstreken maak ik nu ook aanspraak op de wettelijke rente. De lakse houding van BudgetEnergie betreffende creditering gaat mij te ver.

De oplossing

Creditering binnen 3 dagen plus de wettelijke rente

2 reacties

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Geachte heer Steenbergen,Naar aanleiding van uw bericht op klachtenkompas.nl heb ik uw verzoek in behandeling genomen. Op 11 november jl. zijn wij overeengekomen dat de boete van €150,00 komt te vervallen. U geeft aan dat u tot op heden het bedrag nog niet heeft ontvangen. Tot mijn spijt zie ik dat de creditering na de vervaldatum van 14 dagen nog niet is uitbetaald. Dit heb ik alsnog in orde laten maken. U zult het bedrag binnen 5 – 10 werkdagen op uw bankrekeningnummer eindigend op 626 ontvangen. Ik zal mijn uiterste best doen om dit binnen de snelst mogelijke termijn te laten uitbetalen. Rentevergoeding
    Na verrekening van een nota ontstaat er een tegoed of bijbetaling. In beide situaties zullen wij geen rente vergoeden of in rekening brengen.Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet,
    S. Charafi
    Klachtafhandeling Budget Energie
  2. Auteur
    Steenbergen1965
    Datum
    Oke, ik wacht het weer af. Feit is wel dat ik wettelijk in mijn recht staat om rente te vragen. Ik zal met mijn juridisch adviseur gaan overleggen. Indien er over uiterlijk 10 dagen geen bijschrijving is ontvangen, dan zal ik wederom een klacht indienen.
    Voor zover, bedankt voor uw inbreng.Met vriendelijke groet,
    A.B. Steenbergen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Steenbergen1965
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen