Klacht Budget Energie: eerste jaar Korting beloven maar niet na komen.

GJM

Ik ben vorig jaar overgestapt van Eneco naar budget energie.
Door een externe bedrijf gebeld daarbij zou ik de eerste jaar 100€ korting krijgen dat hebben ze duidelijk gezegd. meerdere malen gevraagd of het de eerste jaar zou zijn. ze vertelde mij dat ik het echt op de eerste jaar zou krijgen. Wat blijkt nu dat ik pas aan het einde van het contract de 100€ korting gaat krijgen daar ben ik het niet mee eens.
Belofte maakt schuld.
Meeste energie bedrijven geven het eerste jaar de korting.

Ik wil graag de 100€ korting nu ontvangen.
Beloften maken en niet na komen vindt ik niet kunnen.
Ik ben overgestapt van Eneco naar Budget energie voor de eerste jaar de 100€ en niet bij het einde van de contract.
Mochten ze het niet doen ben ik genoodzaakt om over te stappen.
Nogmaals Belofte maakt schuld.

Beste meneer de Wit,

Om dit voor u uit te zoeken heb ik een klachten procedure opgestart. Een medewerker van ons team zal contact met u opnemen om dit te bespreken.

Alvast bedankt voor uw geduld!

GJM
    Bedankt dat jullie een klachtenprocedure hebben gestart.
    Ik wil dit echt opgelost hebben. De contract is via de telefoon afgesloten. Daarbij hebben ze gezegd dat ik de 100 euro bij de eerste jaar zou krijgen.
    Ik ga er van uit dat jullie dit netjes gaan oplossen en regelen.
    Beste meneer de Wit,

Ik begrijp dat u uw klacht zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ook wij willen dit graag snel kunnen afronden. Een collega van het klachtenteam zal spoedig contact met u opnemen.

Voor nu verzoek ik u vriendelijk om nog even geduld.

GJM
    Ik hoop snel van jullie te horen.
    Hoop dat er snel een oplossing gaat komen.
    Beste meneer de Wit,

Ik wil u graag een update versturen over uw klacht. Uw klacht is nog niet in behandeling genomen. Helaas is er een kleine achterstand op de klachtenafdeling, waardoor een eerste reactie langer zal zuren dan de standaard 5 werkdagen waarover u bent geïnformeerd. Mijn excuses hiervoor.

Ik wil u vriendelijk verzoeken om nog even geduld. Een collega van het klachtenteam zal spoedig, doch binnen 2 weken, contact met u opnemen.

GJM
    Ik hoop dat jullie het zo snel mogelijk oppakken.
    Heb natuurlijk wel begrijp dat jullie een achterstand hebben opgelopen.
    Ik hoop dan ook dat ik recht hebt op de vergoeding zoals afgesproken toen ik het contract via de telefoon te horen hebt gekregen. Ik heb hierna alleen maar een digitale ondertekening hoeven te doen. Met belofte na een jaar de 100€ korting. Ik hoop snel reactie van jullie te krijgen.
    Budget Energie
    Bedankt voor uw begrip en geduld!

Er zal spoedig contact worden opgenomen.

Helemaal goed.
    Hopelijk komt er snel een oplossing.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Budget Energie?