Opgelost door Budget Energie: Eindafrekening duurt erg lang

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116340
Gebruiker
Rene
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ruim drie weken geleden ben ik overgestapt naar een andere leverancier. Deze nieuwe leverancier heeft mij ruim twee weken geleden reeds de meterstanden doorgegeven die ze van Liander hebben ontvangen. Ondanks een simpele formule is het nog altijd niet mogelijk een eindafrekening te krijgen. Eerst de reactie dat ze op de meterstanden van Liander moeten wachten. Gemeld dat ik die zelf al twee weken weet. Ook Budget Energie had ze al werd er toen gemeld. Daarna ontving ik de mededeling dat Liander de meterstanden moeten goedkeuren. Dus Liander moet hun eigen meterstanden goedkeuren. Een nog ongeloofwaardiger antwoord. Het maken van een eindafrekening hoeft toch geen 4 tot 6 weken te duren. Het is een paar meterstanden in een bestaande formule doorrekenen.

De oplossing

Een structurele oplossing voor alle klanten om sneller de jaarnota en eindafrekening te ontvangen. Maar in ieder geval mijn eigen eindnota met afhandeling

3 reacties

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Bedankt voor uw feedback. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtenteam Budget Energie
  2. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Geachte meneer Van Beelen,

    Uw eindnota is opgemaakt op 30 juni 2015 en per e-mail aan u verzonden. Wij gaan er vanuit dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is afgerond. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam Budget Energie
  3. Auteur
    Rene
    Datum
    Binnen korte tijd ontving ik de gewenste afrekening. Helaas geen woord hoe Budget Energie dit voor andere klanten gaat oppakken. Hopelijk volgt er snel een financiele afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rene
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen