Opgelost door Budget Energie: Eindafrekening duurt erg lang

Rene

Ruim drie weken geleden ben ik overgestapt naar een andere leverancier. Deze nieuwe leverancier heeft mij ruim twee weken geleden reeds de meterstanden doorgegeven die ze van Liander hebben ontvangen. Ondanks een simpele formule is het nog altijd niet mogelijk een eindafrekening te krijgen. Eerst de reactie dat ze op de meterstanden van Liander moeten wachten. Gemeld dat ik die zelf al twee weken weet. Ook Budget Energie had ze al werd er toen gemeld. Daarna ontving ik de mededeling dat Liander de meterstanden moeten goedkeuren. Dus Liander moet hun eigen meterstanden goedkeuren. Een nog ongeloofwaardiger antwoord. Het maken van een eindafrekening hoeft toch geen 4 tot 6 weken te duren. Het is een paar meterstanden in een bestaande formule doorrekenen.

Een structurele oplossing voor alle klanten om sneller de jaarnota en eindafrekening te ontvangen. Maar in ieder geval mijn eigen eindnota met afhandeling

Budget Energie
    Bedankt voor uw feedback. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klachtenteam Budget Energie
    Budget Energie
    Geachte meneer Van Beelen,

Uw eindnota is opgemaakt op 30 juni 2015 en per e-mail aan u verzonden. Wij gaan er vanuit dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is afgerond. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Klachtenteam Budget Energie
    Rene
    Binnen korte tijd ontving ik de gewenste afrekening. Helaas geen woord hoe Budget Energie dit voor andere klanten gaat oppakken. Hopelijk volgt er snel een financiele afhandeling.

Rene

Ook een klacht indienen over Budget Energie?