Klacht Budget Energie: electra 2749,81 euro naheffing op 21.965kWh/jr. normaal 4200kWh/jr

Peeters

Situatie: huur eengezinswoning stadsverwarming, boiler 80 liter,3 personen, geen droger, afwasmachine of vriezer;
9 /06: jaarrekening 2749,81 euro;
Verbruik Oude meter: 77 dagen 15.371 khw;
Verbruik Nieuwe meter 289 dagen 6594 kwh;
Verklaring Budget energie: verschuiving van geschatte gegevens over 4 jaar (pas 3 jaar contract)
Verklaring Stedin: zelf tegen bewijs foto oude meter standen en meter laten ijken op eigen kosten( 300 euro)13/06: bezwaarschrift ingediend 11 pagina's;
16 /06: 2749,81 euro op autom incasso lijst net op tijd gestorneerd;
17 /06:aanmaning zonder schriftelijk antwoord;
29 /06: antwoord bezwaarschrift: op meeste punten gelijkgesteld.Maar verrekenen ook 15 maanden betaald voorschotten van vorige leverancier mee(Nuon jan2012mrt 2013).Ook bedrag blijft staan wegens verschuiving gegevens.Coulanceregeling a 10 termijnen a 280 euro plus verhoogd voorschot 272 euro= 552 euro pm; Gevolg: geen geld voor huurbetalingen meer komende 10 maanden.
01/07 : weer gebeld, toch verhoogd voorschot 272 euro afgeschreven.( Normaal 71 euro)

1)Jaarnota bevriezen omdat ik statistisch niet in 77 dagen voor 3 en een half jaar gemiddeld verbruik kan hebben zonder storing, zoals meerekenen van tienden van cijfers in het telwerk zodat er geen 4 maar 5 cijfers genoemd worden. 1.537 khw, ipv. 15.371 kwh. Verbruik.
2)Oude meter standen verbruik opvragen (niet geschat)netbeheer database bij stedin
3)CER bewijs (contract einde register) dat ik geen contract had met Budget energie voor 8 april 2013, maar met NUON en dus geen termijnen verschuldigd ben van 1 januari 2012 tot april 2013 zoals gesteld in antwoord;

Budget Energie
    Geachte V. Vierbergen,

Uw klacht is in behandeling bij onze klachtenafdeling. Ik verzoek u vriendelijk om uw communicatie aan uw behandelaar te richten. Ik heb haar op de hoogte gesteld van uw bericht op klachtkompas.

Budget Energie Webcare
    Peeters
    Budget Energie blijft bij het standpunt dat er geen sprake is van foutieve meterstanden, laatste 77 dagen voor de meterwissel naar een slimme meter. Weigeren wederhoor toe te passen met Stedin. Hogere wiskunde is het bepaald niet. 15.371 kwh zou betekenen dat ik april -juli 2015 8 huizen van electra heb voorzien per dag, of dat ik alleen opeens van 22 kwh, naar 199 kwh per dag ben verschoven. Stedin zegt dat zij inhoudelijk niet kunnen antwoorden. Het systeem heeft namenlijk altijd gelijk.

Ook een klacht indienen over Budget Energie?