Klacht Budget Energie: Extra kosten en gebrek aan informatie

Colibri

NLE is Budget Energie geworden. Ik zat bij NLE alles in 1 en daar betaalde ik 39,95 per maand voor. Toen dat budget energie werd kreeg ik hierover een email, maar er stond in die email niet dat ik iets zou moeten aanpassen, het zou volgens hun email gewoon overgaan en de prijs zou hetzelfde blijven (zie email bijgevoegd). De prijs bleef toen twee maanden hetzelfde, maar opeens moest ik 44,95 betalen. Ik dacht dat dit wellicht eenmalig zou zijn maar ze hebben nu voor de 2e maand al dat bedrag afgeschreven. Ik heb ze gebeld en zeggen ze opeens dat het niet hetzelfde blijft als je er niks mee doet of niet verlengt. Maar dit staat dus niet in hun email met uitleg (er staat dat je geen stappen hoeft te ondernemen) en ik heb geen bericht ontvangen over een nodige verlenging. Ik vind het oneerlijk als je een klant informeert dat er geen actie nodig is, vervolgens niet informeert wanneer verlenging nodig is zoals hun beweren, maar dan wel standaard 5 euro per maand extra afschrijven van mijn rekening waar ik verder ook niks van wist en niet mee akkoord ben gegaan.

Dat dit probleem wordt verholpen en wat meer begrip hebben als bedrijf voor je klanten.

Budget Energie
    Beste,

Helaas kan ik de bijlage niet openen. Kunt u uw klacht op een andere manier doorgeven?

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 18.00 uur op telefoonnummer 020-2055555.

Budget Energie
    Web-Care

Colibri
Ze reageerden eigenlijk alleen met dat ik mijn klacht ergens anders moest neerleggen en dus moest bellen. Maar ik heb met 2 mensen van de klantenservice van budget energie gesproken en die helpen me hierbij ook niet over.

Ook een klacht indienen over Budget Energie?