Klacht Budget Energie: Geen €190 ontvangen in November.

Mathijs van Abbe

Geen €190 ontvangen in November vanwege "niet aanzetten woonfunctie". Bij navraag konden ze me niet vertellen wat dit was en hoe ik dit had kunnen weten. December willen ze wel uitkeren maar November niet. Uiterst merkwaardig, en voelt als een scam.

Mij gewoon compenseren voor November.

Bijlagen

Beste meneer,

Zojuist heb ik intern een klacht voor u aangemaakt. Een medewerker van ons team deelt zo snel mogelijk de uitkomst met u.

Alvast bedankt voor uw geduld.

Beste meneer, mevrouw,

Inmiddels heeft u per e-mail onze reactie ontvangen. In ons bericht geven wij aan dat op uw adres bij Budget Energie geen verblijfsfunctie was geregistreerd. Hierdoor heeft u geen informatie e-mail ontvangen van Budget Energie over de tegemoetkoming van de Overheid en heeft u het bedrag van € 190,- ook niet op uw rekening ontvangen. De informatie omtrent de verblijfsfunctie krijgen wij bij de start van de levering door van de netbeheerder. Wanneer deze informatie niet klopt, kan dit natuurlijk worden aangepast. Dit is ook zo voor uw adres gedaan. Er is door Budget Energie een proces gestart om administratief te verwerken dat uw adres wel een verblijfsfunctie heeft. Uit controle van het BAG-register blijkt namelijk dat dit het geval is.

De tegemoetkoming van november zullen wij zo snel mogelijk alsnog uitkeren. Daarnaast ontvangt u eveneens de tegemoetkoming voor de maand december, tenzij er op dat moment een openstaand bedrag is. In dat geval zullen wij dit met elkaar verrekenen.

Ik ga ervan uit dat u tevreden bent met deze reactie en sluit uw klacht. Bedankt voor uw geduld!

Budget Energie

Ook een klacht indienen over Budget Energie?