Opgelost door Budget Energie: Geen besparing energie, maar duurder!!!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 31488
Gebruiker
Vonnegie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb meegedaan met de energiecollectief van de Consumentenbond.
Kreeg een besparing te zien van honderden euro's bij een driejarig contract.
Schetst mijn verbazing dat mijn maandbedrag nog HOGER uitvalt dan bij de vorige leverancier!!!
Voel me echt belazerd, zit hier natuurlijk wel aan vast en moet geld gaan betalen om er weer vanaf te komen en dat in de tijd dat je MOET bezuinigen!!!

Dank je wel Consumentenbond

De oplossing

Wil van het contract af en wel ZONDER kosten!!!

2 reacties

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Mevrouw is gesproken. Ze was overgestapt in veronderstelling dat het maandbedrag lager wordt en nu betaalt ze veel meer. Hier is ze erg ontevreden over.
    Er is uitgelegd hoe proefberekening wordt gemaakt en uiteindelijke bepaling voorschot. Ook is uitgelegd dat we dit kunnen aanpassen. Daarnaast is het slim om in de gaten te houden dat bij het vergelijken van leveranciers de tarieven van belang zijn. Op basis daarvan vindt de uiteindelijke afrekening plaats.
    Met mevrouw afgesproken dat het voorschotbedrag wordt verlaagd Mevrouw gaat zelf de tarieven en de eindnota van haar oude leverancier nog controleren. Uitgelegd dat als ze daar bijbetaalde verder verlagen niet slim is om bijbetaling bij ons te voorkomen.
    Mevrouw is akkoord met het sluiten van de klacht
  2. Auteur
    Vonnegie
    Datum
    Snel en goed geregeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vonnegie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Budget Energie?