Klacht Budget Energie: Geen eindafrekening laatste jaar kontrakt

Klachtnummer
# 561787
Gebruiker
Hammole#18
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De eindafrekening van het 3 jarig kontrakt over de periode 1 okt.2020 t/m 1 okt, 2021 wordt mij niet toegezonden (per computer).

Gewenste oplossing

Mij zo spoedig mogelijk de eindafrekening (digitaal) opsturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer,

    Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over de afhandeling van uw klacht. Ik laat de uitkomst van uw klacht ook graag hier achter.

    In uw klacht geeft u aan dat u de eindnota nog niet heeft ontvangen en deze graag zo spoedig mogelijk wilt ontvangen. Ik heb even gekeken naar de einddatum van onze levering en kan zien dat u per 1 oktober 2021 bent overgestapt naar een andere leverancier. Vanaf dit moment kan het 6 weken duren voordat de eindnota wordt opgemaakt. Hier bent u ook per e-mail over geïnformeerd door ons.

    Ik heb zojuist even gecontroleerd of uw eindnota al bijna wordt opgemaakt en dit is het geval. U ontvangt de eindnota volgende week nog.

    Hopelijk mogen wij u nog eens verwelkomen als klant!

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen