Klacht Budget Energie: Hogere kosten en terugbetalen overstapvergoeding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 171155
Gebruiker
Corryde boer
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Een vertegenwoordiger van Budget Energie overtuigde me ervan dat het stukken goedkoper was om klant te zijn bij Budget Energie. Achteraf bleek dat dat deze vertegenwoordiger me voorgelogen had, het was niet goedkoper bij Budget Energie, integendeel de vaste laten bijvoorbeeld waren stukken hoger dan bij de vorige leverancier en het leek er ook verdacht veel op, dat gewone klanten bij Budget Energie lagere vastrecht kosten betaalden, dan klanten die via een colporteur klant geworden waren. Ik voelde me dusdanig opgelicht, dat ik weer overstapte, inderdaad na een relatief korte tijd, maar helaas niet binnen de twee weken termijn. Nadat ik was overgestapt, bleek dat ik de overstapvergoeding die ik voor de vorige overstap terug moest betalen. Dus een dubbele overstapvergoeding. Voor mijn gevoel een beloning voor het slechte gedrag van Budget Energie. Ik heb een zeer lange correspondentie met BE gehad, maar het heeft niet tot genoegdoening geleid.

De oplossing

Ik wil de betaalde 150 euro terug.

4 reacties

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Geachte mevrouw De Boer,

    Er heeft reeds een klachtenproces gelopen waarin uw klacht uitgebreid is behandeld. Dit is ook afgerond en u heeft hiervan een bevestiging per e-mail ontvangen.

    Indien u van mening bent dat dit niet correct is verlopen, wil ik u verzoeken te reageren op de eerdere correspondentie die met u is gevoerd hierover. De betreffende medewerker neemt dan contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Budget Energie Webcare
  2. Auteur
    Corryde boer
    Datum
    De klacht wordt hier niet behandeld. Het is hetzelfde probleem als eerder. Mijn opmerkingen worden niet serieus genomen. Het gaat puur om juridische woorden en totaal niet om een serieus nemen van de klant.
  3. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Geachte mevrouw De Boer,

    Via dit forum worden er geen oplossingen besproken, dit wordt middels ons klachtenteam gedaan. Ik wil u nogmaals verzoeken, indien u het niet eens bent met die afhandeling, contact op te nemen met de klantenservice. Er wordt dan nogmaals gekeken naar uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare
  4. Auteur
    Corryde boer
    Datum
    Er is helemaal niet gereageerd op mijn klacht, er is alleen gewezen op de eigen site van Budget Energie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Corryde boer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen