Klacht Budget Energie: hogere tarieven gebruikt in jaarafrekening dan in contract vastgelegd

Klachtnummer
# 89338
Gebruiker
consumentAB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De leveringstarieven die gebruikt zijn om de eindnota op de maken zijn niet te tarieven die we overeen gekomen zijn bij het aangaan van de overeenkomst. Er worden nl ineens hogere tarieven gebruikt.
Verder houden ze zich niet aan de landelijk voorgeschreven energiebelasting. Deze valt bij budgetenergie nl 4 ct hoger per kwh uit. Waar gaan deze extra inkomsten naartoe?
Ook viel me op dat er minder aan heffings kortingen uitgekeerd worden naar de klant dan is voorgeschreven. Ik heb mailcontact opgenomen, maar deze mail wordt later beantwoord dan gebruikelijk kreeg ik als antwoord.

De oplossing

Aangepaste jaarrekening met de juiste bedragen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Budget Energie is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen