Klacht Budget Energie: ik ben gewoon hartstikke besodemieterd door de energieleveranciers

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 358595
Gebruiker
M.J.M. Frijns
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 7 februari 2019 ben ik helaas erin getrapt om mijn huidige leverancier Nuon op te zeggen door middel van een nieuw contract aan te gaan met Budget Energie deze stonde die avond bij Media markt waar ik was om een nieuwe laptop te kopen als ik het contract aanging met budget energie kreeg ik € 150,- korting op de laptop kosten. Nou die kan ik wel gebruiken ivm mijn WAO uitkering. Omdat ik geen mens ben die veel verstand heeft van computers e.d ben ik genoodzaakt om te wachten dat een van mijn kinderen mij komt helpen om het in gebruik te nemen van de laptop. Aangezien hier even een tijd overheen ging en toen ook nog mijn schoonmoeder overleed ben ik er niet verder meer op in gegaan over dat nieuwe contract bij Budget Energie.
Om een lang verhaal korter te maken zit ik nu met een ander contract, plus en groot geldbedrag die ikzelf moet gaan betalen van € 482,57 aan mijn vorige leverancier is opzegkosten en afrekening?????? plus Budget Energie hielt €171,- de 20 e maart geld af, en de € 29e maart weer €171,- en ik had nog een week eerder halverwege maart ook al €168,- energie kosten betaalt aan NUON.
Nou dit is in totaal : €992,57 binnen 3 weken die ik moet betalen om over te stappen naar BUDGET ENERGIE. ik kon dat nieuwe contract niet meet stop zetten omdat het al in werking was.
Ik zit nu behoorlijk in de penarie ik dacht dat ik €150,- verdiende maar ik zit nu met meer schuld dit kan toch niet.
Moet zelf gaan zorgen vd teruggave van de opzegkosten enz enz
de afrekennota van NUON waar ik van 5 maanden al € 232,57 bij moet betalen terwijl ik daar al ieder maand € 168,- betaalde ?????? en dat met een WAO uitkering

De oplossing

Ons helpen met het uitzoeken van Nuon of dat wel klopt????
En budgetEnergie mijn contract ontbind

2 reacties

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Toulouse,

    Deze week zal er telefonisch contact met u opgenomen worden om met u uit te kijken naar een oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Budget Energie
    Web-Care

  2. Auteur
    M.J.M. Frijns
    Datum
    Prima

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.J.M. Frijns
Datum
Uiteindelijke oplossing niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry