Opgelost door Budget Energie: Ik ben opgelicht door een telefonisch verkooper van Budget Energie.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 474860
Gebruiker
EdInWeert
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Telefonisch verkoper van Budget Energie heeft mij overgehaald om over te stappen van Vattenfall.
Er is gezegd, dat geen overstapboete in rekening gezet wordt, omdat het dochterbedrijven zijn.
Dit blijkt niet te kloppen en er wordt niets vergoedt omdat ik maar een eenjarig contract heb.

De oplossing

Het liefst wil ik de overstapboete vergoed krijgen.

3 reacties

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste,

    het is vervelend om te horen dat u verkeerd bent geinformeerd ten tijde van de aanmelding. Mijn excuses hiervoor.

    Ik heb een interne klachtenprocedure gestart voor u. Hier ontvangt u ook een bevestiging van. Op deze manier kunnen wij kijken of wij nog iets voor u kunnen doen. Een collega van het klachtenteam zal spoedig contact met u opnemen.

    Zodra de klacht is afgerond zal de oplossing ook hier gedeeld worden.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare
  2. Auteur
    EdInWeert
    Datum
    "Een collega van het klachtenteam zal spoedig contact met u opnemen. Zodra de klacht is afgerond zal de oplossing ook hier gedeeld worden. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare"
    Dat was op 31 augustus...
  3. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste,

    mijn excuses dat u nog niks heeft gehoord omtrent de afhandeling van uw klacht.

    Op 31 augustus 2020 heeft u een bevestiging van het aanmaken van de klacht ontvangen. Hierin staat dat er binnen 5 werkdagen contact met u wordt opgenomen. Vandaag is de vijfde werkdag. Helaas is het op het moment wel iets drukker waardoor er misschien wat vertraging in het antwoord kan zitten. Mijn excuses hiervoor.

    Ik kan zien dat een collega de klacht op haar naam heeft gezet. Er zal zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen. Ik wil u vriendelijk verzoeken om nog even geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EdInWeert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het was ook meer bedoeld als een waarschuwing: geloof nooit een verkoper aan de deur/telefoon en lees alles twee keer tot de laatste punt...
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen