Opgelost door Budget Energie: Ik ben opgelicht door een telefonisch verkooper van Budget Energie.

angry Opgelost
EdInWeert

Telefonisch verkoper van Budget Energie heeft mij overgehaald om over te stappen van Vattenfall.
Er is gezegd, dat geen overstapboete in rekening gezet wordt, omdat het dochterbedrijven zijn.
Dit blijkt niet te kloppen en er wordt niets vergoedt omdat ik maar een eenjarig contract heb.

Het liefst wil ik de overstapboete vergoed krijgen.

Budget Energie
    Beste,

het is vervelend om te horen dat u verkeerd bent geinformeerd ten tijde van de aanmelding. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb een interne klachtenprocedure gestart voor u. Hier ontvangt u ook een bevestiging van. Op deze manier kunnen wij kijken of wij nog iets voor u kunnen doen. Een collega van het klachtenteam zal spoedig contact met u opnemen.

Zodra de klacht is afgerond zal de oplossing ook hier gedeeld worden.

Budget Energie Webcare
    EdInWeert
    "Een collega van het klachtenteam zal spoedig contact met u opnemen. Zodra de klacht is afgerond zal de oplossing ook hier gedeeld worden. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare"
    Dat was op 31 augustus...
    Budget Energie
    Beste,

mijn excuses dat u nog niks heeft gehoord omtrent de afhandeling van uw klacht.

Op 31 augustus 2020 heeft u een bevestiging van het aanmaken van de klacht ontvangen. Hierin staat dat er binnen 5 werkdagen contact met u wordt opgenomen. Vandaag is de vijfde werkdag. Helaas is het op het moment wel iets drukker waardoor er misschien wat vertraging in het antwoord kan zitten. Mijn excuses hiervoor.

Ik kan zien dat een collega de klacht op haar naam heeft gezet. Er zal zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen. Ik wil u vriendelijk verzoeken om nog even geduld.

Budget Energie Webcare

EdInWeert
Het was ook meer bedoeld als een waarschuwing: geloof nooit een verkoper aan de deur/telefoon en lees alles twee keer tot de laatste punt...

Ook een klacht indienen over Budget Energie?