Klacht Budget Energie: Ik verwacht dat Budget Energie zich aan de wet houdt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 624429
Gebruiker
WZ1985
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het maandelijkse salderingsbeleid van Budget Energie. Volledig tegen de wet en ACM in. Tevens niet rechtstreeks vanuit Budget Energie gecommuniceerd, het lijkt er stilzwijgend doorheen gedrukt te worden

Gewenste oplossing

Snel een passende oplossing voor haar klanten bieden. Zich aan de wet zal houden. Stel de klant voorop!
Geboden oplossing
Er is geen oplossing geboden. BE geeft aan dat het logisch is om maandelijks te salderen aangezien het contract maandelijks opzegbaar is. Waarom wordt mijn maandelijkse overproductie van PV dan niet afgerekend of verrekend met het voorschot? Waarom is er überhaupt nog een voorschot van toepassing? Het blijft een bijzondere gang van zake. BE antwoord met een noreply mailadres. De zaak is voor hen gesloten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    U heeft van ons inmiddels een reactie per e-mail ontvangen. Ik ga ervan uit dat deze u voldoende duidelijkheid geeft.

    Uw klacht wordt hier gesloten.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen