Klacht Budget Energie: in gebreke bij het leveren van de afgesproken dienst en service

Klachtnummer
# 460820
Gebruiker
JVL
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De internetsnelheid van 100 MB op mijn adres is nooit gehaald , ondanks alle beloftes dat dit in de toekomst wel gehaald zou gaan worden als de KPN ...... Toen de crisis uitbraak en ik vanuit huis les moest gaan geven was dit niet meer houdbaar en gezocht naar een oplossing maar helaas wederom konden ze die niet bieden . De download snelheid kwam niet hoger dan 10-15 MB en de upload snelheid niet hoger dan 1
OP aangeven van de helpdesk heb in ze uiteindelijk in gebrek gesteld en het contract opgezegd.
Tot mijn verbazing moest ik alsnog het hele contract gaan betalen ondanks dat ze de verplichting van leveren niet konden garanderen. Wederom geprobeerd om tot een oplossing te komen en vanuit hun kant was de enige optie het bedrag te betalen en een nieuw contract af te sluiten en dan zouden ze wederom gaan bekijken hoe ze het kunnen oplossen.

De oplossing

De betalingsverplichting van de resterende looptijd niet meer te innen en ik zal dan geen claim gaan doen over de tijd ervoor dat ze niet geleverd hebben wat ze contractueel verplicht waren

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    U heeft dit bericht geplaatst bij Budget Energie. Om uw bericht te plaatsen bij Budget Alles in 1 (Internet, televisie en vaste telefonie) verwijs ik u graag naar de juiste pagina. Via onderstaande link kan u uw klacht kenbaar maken bij Budget Alles in 1.

    https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/budget-alles-in-1/details?companyId=5386fd0e-2148-45d5-a5d1-0ae3e6d16817

    Hebt u last van een storing, of een ander service probleem? Onze klantenservice helpt u graag verder. U kan ons bereiken op 088 730 73 77 of via klanten@budgetallesin1.nl

    Wij hebben hier uw klacht gesloten.

    Met vriendelijke groet,

    Budget Energie Webcare

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen