Klacht Budget Energie: Jaarafrekening kan niet worden gecorrigeerd in de juiste periode.

Klachtnummer
# 644000
Gebruiker
CatharinaVanRenes
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben een 3-jarig contract afgesloten voor gas en elektra voor een VvE met blokverwarming. Aan het einde van het jaar hebben we een eindafrekening nodig voor de opgave van de verwarmingskosten voor de leden.
Het contract is ingegaan op 1-1-2021 voor alle onderdelen. Voor de elektra krijg ik keuring de afrekening na afloop van het kalenderjaar.
Voor het gas heeft Budget er een maand bijgeplakt, dus het 1e jaar liep van 01-01-2021 t/m 31-01-2021. Ik heb om een correctie hiervoor gevraagd, want dat loopt niet in lijn met de opgave. Budget Energie kan dit niet oplossen. Kortom, zij creëren een probleem, maar kunnen het ook niet oplossen.

Gewenste oplossing

Ik wil een eindafrekening over een kalenderjaar.

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Zojuist heb ik intern een klacht voor u aangemaakt. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen