Klacht Budget Energie: Jaarnota klopt niet

Klachtnummer
# 652354
Gebruiker
HeleenB
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Beginstand op de jaarrekening van de stroom klopt niet. Ze beweren dat enexis op 2 april een stand heeft doorgegeven en ik daar een mail over heb gehad, ik heb deze nooit gehad en heb hier dus ook nooit op kunnen reageren dat dit niet klopt. Enexis weet ook nergens vanaf, maar ze weigeren contact op te nemen met Enexis. Ik heb foto's opgestuurd van de stand, maar deze zijn ongeldig omdat er geen kassabon met de datum van die dag bij zit. Als je de nota bekijkt zie je ook dat het verbruik niet logisch is.

Gewenste oplossing

De meterstand moet gecorrigeerd worden en de jaarrekening ook.

3 reacties

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste mevrouw,

    Zojuist heb ik intern een klacht voor u aangemaakt. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.

    Bedankt voor uw geduld alvast.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie
  2. Auteur
    HeleenB
    Datum
    Ik heb tot op heden nog niks gehoord, ja dat hij in behandeling is, maar dat is het.
  3. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste mevrouw,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad om uw klacht te bespreken. Wij hebben afgesproken dat ik opnieuw een dispuut opstart met uw netbeheerder en vorige leverancier. Ik houd u op de hoogte van de voortgang.

    Bedankt voor uw geduld!

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen