Opgelost door Budget Energie: Jaarnota wat niet klopt

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 478106
Gebruiker
Danny
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Jaarnota die niet klopt omdat ze een schatting hebben gemaakt en heel wat onduidelijkheid en een hele slecht klantenservice. Ik woon op mijzelf en heb nooit bij geen enkele energie bedrijf geld te hoeven bij betalen alleen terug gekregen en nu moet ik 900 zoveel betalen dat klopt voor geen meter en ik betaal 80 euro per maand aan voorschot nota absurd dit. en ik heb het aangekaard met hun maar word van het kastje naar de muur gestuurd. En ze hebben niet mijn gegevens gebruikt van verbruik, want ik heb de bewijzen ik heb de juiste meterstanden door gegeven met foto bewijs. En ik heb nog email bewijzen. Ik zou graag ook iemand hier over willen spreken.en die mij helpt met dit allemaal, want ik krijg nu een afwijzing van meterstand correctie en na bijna 3 maanden te hebben gewacht op een antwoord of wat meer duidelijkheid krijg ik gelijk dat ik het binnen 7 dagen moet betalen, echt absurd dit.

De oplossing

Graag contact met mij opnemen en met de desbetreffende bedrijf om hun te dwingen de juiste gegevens te gebruiken. Want ik heb bewijs dat ik op tijd de meterstanden heb doorgegeven en met foto bewijs meerdere malen.

4 reacties

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste meneer Fonseca,

    Wat jammer dat u deze klacht aan ons richt! U heeft eerder vandaag onderstaand bericht ontvangen:
    ------------------------------------
    Beste meneer Fonseca,

    We hebben uw verzoek ontvangen om uw verbruik en meterstanden te controleren (en mogelijk hierop een correctie te maken).

    Hierbij willen we u graag informeren dat wij geen correctie op de nota zullen uitvoeren. Wij hebben geprobeerd om in overleg met Eneco de standen aan te passen naar de door u doorgegeven standen. Zij willen echter niet meewerken, ook omdat u niet op e-mails vanuit hen gereageerd heeft.

    --------------------------

    Omdat u een correctie wenste op de beginstanden, zijn wij wettelijk verplicht om dit aan te vragen bij uw vorige leverancier Eneco. De standen moeten namelijk aansluiten op elkaar. Wij hadden u dus graag willen helpen, maar als Eneco weigert mee te werken, staan wij met onze rug tegen de muur!

    Ik adviseer om deze reden de klacht in te dienen bij Eneco en niet bij ons.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare
  2. Auteur
    Danny
    Datum
    Nou sorry ik heb dus daadwerkelijk altijd gereageerd op de mails etc. En ik heb nooit een mail van eneco gehad dus dat is een grote leugen jullie zijn oplichters en ik ga dit hoger opspelen als hier geen oplossing voor komt ik heb al het mail verkeer met jullie als bewijs plus van eneco heb ik nooit iets van gehoord jullie zijn criminelen en als dit niet werkt jullie zullen van mij horen ook al moet ik jullie oplichters ontmaskeren via de media of dergelijke media kanalen maar dw waarheid gaat boven tafel komen stelletje fraudeurs jullie moeten jullie schamen
  3. Auteur
    Danny
    Datum
    En ik vond het raar jullie sturen mij gelijk de jaarnota weer en ik kan mij niet aanmelden bij mijn budget energie er staat letterlijk er is zijn nog geen gegevens voor de deze email adress raar terwijl jullie mij daar op mailen en nu moet ik ineens een nieuwe account aanmaken. Dit bedoel ik nou allemaal van die vage en schimmige praktijke en het dan schuiven op de consument. en misbruik maken
  4. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste meneer,

    Jammer dat u ons valselijk blijft beschuldigen! U heeft inderdaad geen e-mail van Eneco ontvangen, maar van ons. Hierin leggen we uit dat wij wel willen corrigeren, maar dat Eneco dit weigert.Uw klacht dient u dus echt bij Eneco neer te leggen, niet bij ons.

    Het zou u sieren als u stopt met deze valse beschuldigingen en contact opneemt met Eneco. Zij zullen bevestigen dat zij ons correctieverzoek hebben afgewezen.

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Danny
Datum
Uiteindelijke oplossing
Weer een correctie verzoek en ze gaan het uitvechten met eneco dus ik hoor het wel. De inccassp is tijdelijk stop gezet van de jaarnota. Maar zeer slechte bedrijf naar mijn zeggen met eneco nooit problemen gehad.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen