Opgelost door Budget Energie: Langzaam

E. Plas

Slechte klantenservice niet bereikbaar. Jaarnota laat erg lang op zich wachten. Overstap nu 2 weken geleden en meterstanden zijn al verkregen. Kom op beetje sneller moet wel kunnen in 2019

Ik wil mijn jaarnota zo snel mogelijk ontvangen.

Budget Energie
    Beste E.Plas,

Jammer dat u niet tevreden bent over onze bereikbaarheid. Het is de afgelopen periode druk, hierdoor is onze telefonische wachtrij langer dan normaal. Onze excuses voor het ongemak. Echter zijn wij telefonisch, per e-mail en per chat wel bereikbaar.

Ik zie in mijn systeem dat wij de meterstanden voor de jaarnota op 31 maart 2019 hebben ontvangen. U bent vervolgens op 1 april 2019 overgestapt, in dat geval maken wij alleen een eindnota op. De eindnota kan na minimaal 3 weken na de overstap worden opgemaakt, het maximale termijn is hiervoor 4 tot 6 weken.

Ik maak uw eindnota direct op vanaf het moment dat dit mogelijk is. Deze datum is 22 april 2019. U kunt uw eindnota op 22 april 2019 bekijken op Mijn Budget en u ontvangt deze vervolgens binnen 2 werkdagen per e-mail. Uiteraard laat ik hier mijn reactie achter zodra uw eindnota gereed is.

Budget Energie Webcare
    E. Plas
    Bedankt voor de snelle reactie.

Ellen

E. Plas
Aangezien het maandag pasen was, verwacht ik vandaag de jaarnota te ontvangen.

Ook een klacht indienen over Budget Energie?