Opgelost door Budget Energie: Mail komt niet binnen

content Opgelost
# 520869
M. Noordt

Mail komt niet binnen, nogmaals dezelfde klacht, omdat budgetenergie de originele klacht heeft afgesloten.
Ik krijg verschillende antwoorden: het ligt aan de spam filter. Maar de mail komt niet in mijn spambox. Maar ook krijg ik als antwoord de mail wordt geblokkeerd en weer terug gestuurd. Ik heb gevraagd om deze mail maar die krijg ik niet
Want is er al gekeken naar het volgende : voldoet het domein budgetenergie.nl aan de DMARC policy.

budgetenergie.nl DMARC Record Published No DMARC Record found

De beheerder van dit domein dient dit in orde te maken.

Oplossen, zodat ik wel mail ontvang. Als het probleem ligt aan de policy of dat men er geen tijd in wil steken , kom daar dan eerlijk voor uit.

Budget Energie
    Beste meneer van Noordt,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik een klachtenprocedure gestart. Op deze manier kan worden achterhaald wat precies het probleem is in de aflevering van de e-mails.

Een collega van het klachtenteam zal spoedig contact opnemen. Zodra de uitkomst bekend is, zal deze ook hier worden gedeeld.

Budget Energie Webcare
    Geen reactie meer gehad.
    Budget Energie
    Beste mevrouw van Noordt,

Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over de afhandeling van uw klacht. Ik wil de uitkomst ook graag hier delen.

Het is vervelend dat u zomaar geen e-mails meer binnen krijgt van Budget Energie. Het probleem is helaas moeilijk te achterhalen. Naar aanleiding van uw klacht heb ik contact opgenomen met onze it afdeling. Het domein van Budget Energie voldoet aan alle vereisten en is ook nog eens voldoende beschermd tegen gebruik van dit e-mailadres door phishing e-mails. In het verleden ontving u onze e-mails altijd en dit laat ook zien dat ons domein wel bij u binnen kwam in eerste instantie.

Nu de e-mails zomaar niet meer binnenkomen is het lastig om te achterhalen waardoor dit komt. Bij eerdere klanten met dit probleem bleek de oorzaak onbekend. Doordat de e-mails in eerste instantie wel aankomen, wordt er vanuit gegaan dat het probleem ligt aan de ontvangende e-mailserver. Aangezien het probleem slechts bij aan handvol klanten voorkomt, ligt de prioriteit op dit moment niet bij het onderzoeken van de oorzaak. Het verzoek is daarom aan de klant om een ander e-mailadres door te geven.

Helaas heb ik de klacht niet kunnen oplossen voor u, maar heb ik u in ieder geval wel kunnen voorzien van een duidelijke toelichting. Mocht u het e-mailadres willen wijzigen, kunt u dit online doen via uw Mijnbudgetpagina. U kunt ook een e-mail sturen naar de klantenservice met het verzoek om uw e-mailadres te wijzigen.

Budget Energie Webcare

M. Noordt
Probleem is niet verholpen, maar nu wel een eerlijk antwoord .

Ook een klacht indienen over Budget Energie?