Opgelost door Budget Energie: Manier van communiceren

content Opgelost
fatimazohra

Ik heb 2 mei budget energie benaderd waarop ik tot heden geen reactie op heb gehad.Vervolgens sturen zijn 13 mei een " dreigmail" waarop ik contact opneemt met budget energie.Van een jongeman van de klantenafd.krijg ik te horen dat ze mij op 9 mei een mail hebben gestuurd(die ik niet ken gezien ik deze niet ontvangen heb).Op mijn vraag wat dan de logica erachter is om twee dagen later een dreigmail te sturen,zonder mij de gelegenheid te geven op die vermeende mail van 9 mei te reageren.Dezelfde dag(13 mei) die ik via hun site een klacht in,waarop ik een bevestiging ontvang dat ze binnen 5 werkdagen met mij contact zullen opnemen.Dit gebeurd niet,maar ik krijg vanochtend een andere dreigmail tot afsluiting en dat ze het aan de gemeente hebben doorgegeven(schending van mijn privacy).Ik neem wederom tel.contact op en krijg een gesprek met een zeer respect en fatsoenlijke jonge dame die de hoorn in mijn oor neerlegde.ik bel opnieuw en krijg nu een vriendelijke jongedame die mij ook netjes te woord staat aan de tel. Zij stuurt mij een screenshot van de mail van 9 mei die ik ontvangen zou moeten hebben.Daarin staat dat ze zojuist(9 mei) geprobeerd hebben mij te bellen. Dit klopt niet daar ik geen miscall melding op mijn tel heb ontvangen,niet op mijn mobiel en niet op mijn vaste nummer.Ik vraag mij af hoe kan het dat ik altijd alle mails van budget energie ontvang maar de mail van 9 mei niet.Is mij die mij wel verstuurt?

Dat ik een reactie op mijn mail van 2 mei krijg. Dat ik niet standaard mails ontvang en op kosten wordt gejaagd terwijl ik een situatie aangeeft.
Dat er op mijn klacht wordt gereageerd13 mei). Dat ik excuses ontvang voor de zeer onprofessionele en respectloze manier waarop ik vanochtend te woord ben gestaan door de jongedame van de klantenservice.

Budget Energie is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

fatimazohra
Mij werd excuses aangeboden voor de manier waarop ik te woord werd gestaan door de medewerkers en voor de mail die verstuurd zou zijn,maar die ik ook niet ontvangen had. Aanpassing tel.nr

Ook een klacht indienen over Budget Energie?