Klacht Budget Energie: medewerkers colportage

blaster81

Beste medewerker, ik woon op een appartement met een gezamelijke toegangsdeur
Nu staan ze van budgetbeheer boven op de deur te kloppen ipv dat ze onder aanbellen, dat 2 x, 2 verschillende medewerkers van budgetenergie, vorige week nuon en nu hun, ik wil gewoon een verbod op dit soort praktijken, we hebben tv en internet, en vanuit daar bepaal ik welke energieleverancier ik hebben wil.

MVG Perrie Teuwsen

Stoppen met colportage, ik heb een sticker op mijn brievenbus!!

Budget Energie
    Beste meneer/mevrouw Teuwsen,

Wat vervelend dat er zo vaak mensen bij u aankloppen, ondanks de sticker bij uw brievenbus. Ik bied u excuses aan voor het feit dan onze collega(‘s) deze sticker hebben genegeerd.

Het gebeurt vaker dat verkopers aan de deur, nadat ze door één van de buren zijn binnengelaten, direct aan de bovendeur staan. U stelt dit niet op prijs, maar er zijn ook mensen die een aanbod wel kunnen waarderen. Het is voor de verkopers bijna geen doen om telkens naar de benedendeur te lopen om opnieuw aan te bellen. Een verbod op colportage kan ik niet voor u verzorgen maar misschien kunt u een tweede sticker bij uw bovendeur plakken? Ik verwacht dat de verkopers uw deur dan direct voorbij lopen.

Uw klacht zal ik doorgeven aan de verkopende partij, zodat zij dit kunnen bespreken met de desbetreffende medewerker(s).

Budget Energie
    Webcare

Ook een klacht indienen over Budget Energie?