Klacht Budget Energie: Moet ik deze boete betalen of hoeft dit niet

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 467298
Gebruiker
MooiePassie#638
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn contract bij budget energie 8maanden eerder opgezegd dan het contract loopt.Daar betaal je een boete voor .In dit geval dus voor 2 producten (allebei 50€)is dus 100€samen.Dit word vergoed door mijn nieuwe bedrijf.Nu wordt er een extra boete (vergoeding gevraagd om te betalen."vergoeding contractbreuk voorgaande leverancier"van 150€.

De oplossing

Uitzoeken dat ik deze boete niet hoef te betalen

2 reacties

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Goed dat u hiervoor contact met ons opneemt! Ik heb een klacht voor u aangemaakt en een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.

    Alvast bedankt voor uw geduld en begrip!

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare
  2. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Goed dat u hiervoor contact met ons opneemt! Ik heb een klacht voor u aangemaakt en een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.

    Alvast bedankt voor uw geduld en begrip!

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MooiePassie#638
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing.moet gewoon betalen
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Budget Energie?