Opgelost door Budget Energie: Nota en met aanmaningskosten voor een al beëindigd contract
Details
Klacht
Ik heb mijn telefonie/internet contract keurige2 maanden voor het einde vh contract opgezegd en bevestigd gekregen. Toch nog een rekening voor de maand na het einde vh contract gekregen. Ik heb gebeld met budget alles in 1 en het zou teruggestort worden. Dat is niet gebeurd dus heb ik het bedrag gestorneerd. Nu krijg ik een maand later weer de rekening met aanmaningskosten en dreiging van afsluiting. Ik heb helemaal geen aansluiting meer en kan niet eens meer in mijn account omdat die is afgesloten. Vandaag 45 min aan de telefoon met telkens het verzoek van hen dat ik toch betaal want de computer zegt dat nou eenmaal en met de belofte dat ze het terug zullen storten daarna. Dit is de omgekeerde wereld dat ik voor iets moet betalen met extra aanmaningskosten om vervolgens te wachten/ hopen dat zij het mij weer terug betalen.Op meerdere klachten sites zie ik hetzelfde probleem en dat er uiteindelijk deurwaarders aan te pas komen!! Ik wil graag dat dit juist opgelost wordt.
Gewenste oplossing
Geen aanmaningen of nota’s meer- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.