Opgelost door Budget Energie: Nota en met aanmaningskosten voor een al beëindigd contract

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 564612
Gebruiker
E.B. Kuijl
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb mijn telefonie/internet contract keurige2 maanden voor het einde vh contract opgezegd en bevestigd gekregen. Toch nog een rekening voor de maand na het einde vh contract gekregen. Ik heb gebeld met budget alles in 1 en het zou teruggestort worden. Dat is niet gebeurd dus heb ik het bedrag gestorneerd. Nu krijg ik een maand later weer de rekening met aanmaningskosten en dreiging van afsluiting. Ik heb helemaal geen aansluiting meer en kan niet eens meer in mijn account omdat die is afgesloten. Vandaag 45 min aan de telefoon met telkens het verzoek van hen dat ik toch betaal want de computer zegt dat nou eenmaal en met de belofte dat ze het terug zullen storten daarna. Dit is de omgekeerde wereld dat ik voor iets moet betalen met extra aanmaningskosten om vervolgens te wachten/ hopen dat zij het mij weer terug betalen.
Op meerdere klachten sites zie ik hetzelfde probleem en dat er uiteindelijk deurwaarders aan te pas komen!! Ik wil graag dat dit juist opgelost wordt.

Gewenste oplossing

Geen aanmaningen of nota’s meer
Geboden oplossing
Ik ben niet tevreden omdat Budget alles in 1 mij nu een nota stuurt voor de modem a€75 en tvontvanger a €151 dat ik binnen 21 dagen moet retourneren terwijl ik dat al 6 weken gelden heb gedaan!!! Het lijkt wel of Budget alles in 1 perse geld van mij af wil troggelen! Inmiddels ben ik sinds de beëindiging vh contract wekelijkse minstens 15-20 minuten aan de telefoon om hun te overtuigen dat hun rekeningen niet kloppen. Het financiën zijn niet in orde en dit is heel vervelend voor een klant die altijd keurig alles betaalt heeft. Ik zou Budget alles in 1 dan ook NOOIT aan iemand aanbevelen want het lijkt of ze je stalken met onjuiste rekeningen. Ik vind ze zeer onbetrouwbaar.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    U heeft dit bericht geplaatst bij Budget Energie. Om uw bericht te plaatsen bij Budget Alles in 1 (Internet, televisie en vaste telefonie) verwijs ik u graag naar de juiste pagina. Via onderstaande link kan u uw klacht kenbaar maken bij Budget Alles in 1.

    https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/budget-alles-in-1/details?companyId=5386fd0e-2148-45d5-a5d1-0ae3e6d16817

    Hebt u last van een storing, of een ander service probleem? Onze klantenservice helpt u graag verder. U kan ons bereiken op 088 730 73 77 of via klanten@budgetallesin1.nl

    Wij hebben hier uw klacht gesloten.

    Met vriendelijke groet,

    Budget Energie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen