Klacht Budget Energie: Ongeloofelijk

Klachtnummer
# 331347
Gebruiker
Nancybeer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onbeschoft werd zelfs gedrijgd mijn gas en stroom af te sluiten. Met lul smoes dat ik een jaar geleden via hun was gewisseld terwijl
Ik al 2 jaar bij mijn huidige energie maatschappij zit. Ondanks diverse keren aangegeven te hebben word er steeds onder andere naam en telefoonnummer gebeld.

De oplossing

Zorg voor beleeft en correct personeel
En bel of mail mij niet meer

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Beringen,

    Ik kan op de door u ingevulde gegevens geen klantgegevens vinden in ons systeem. Hieruit maak ik op dat u inderdaad geen klant van ons bent.

    Het is niet de bedoeling dat u meerdere malen door ons benaderd word om klant te worden, zeker niet als u al heeft aangegeven geen interesse te hebben. Wij herkennen ons echter niet in het feit dat er meerdere malen onder een andere naam is gebeld.

    Mocht u ervan overtuigt zijn dat wij u meerdere malen hebben benaderd, of komt dit in de toekomst weer voor, zou u dan het tijdstip waarop u bent gebeld willen doorgeven, en indien mogelijk ook de naam van degene die u heeft gebeld.
    Wij kunnen dan kijken met wie u gesproken heeft en daar passende maatregelen op nemen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen