Klacht Budget Energie: Onterechte aanmaning! Niet mee willen werken finance afdeling

JunMan83

Heb opgezegd bij Budget alles in 1, vervolgens krijg ik een rekening + aanmaningskosten voor een maand dat ik de dienstverlening niet heb. Tevens beweren zij het geld nader gestort te hebben wat ook niet klopt. Als dit bedrijf Budgetallesin1, budgetthuis zo door blijft gaan verliezen ze heel wat klanten.

Crediteren laatste factuur en de boel opzeggen.

Budget Energie
    Beste meneer/mevrouw,

U heeft dit bericht geplaatst bij Budget Energie. Om uw bericht te plaatsen bij Budget Alles in 1 (Internet, televisie en vaste telefonie) verwijs ik u graag naar de juiste pagina. Via onderstaande link kan u uw klacht kenbaar maken bij Budget Alles in 1.

Hebt u last van een storing, of een ander service probleem? Onze klantenservice helpt u graag verder. U kan ons bereiken op 088 730 73 77 of via klanten@budgetallesin1.nl

Wij hebben hier uw klacht gesloten.

Budget Energie

Ook een klacht indienen over Budget Energie?