Klacht Budget Energie: Onterechte aanmaning! Niet mee willen werken finance afdeling

Klachtnummer
# 546933
Gebruiker
JunMan83
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb opgezegd bij Budget alles in 1, vervolgens krijg ik een rekening + aanmaningskosten voor een maand dat ik de dienstverlening niet heb. Tevens beweren zij het geld nader gestort te hebben wat ook niet klopt. Als dit bedrijf Budgetallesin1, budgetthuis zo door blijft gaan verliezen ze heel wat klanten.

De oplossing

Crediteren laatste factuur en de boel opzeggen.

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    U heeft dit bericht geplaatst bij Budget Energie. Om uw bericht te plaatsen bij Budget Alles in 1 (Internet, televisie en vaste telefonie) verwijs ik u graag naar de juiste pagina. Via onderstaande link kan u uw klacht kenbaar maken bij Budget Alles in 1.

    https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/budget-alles-in-1/details?companyId=5386fd0e-2148-45d5-a5d1-0ae3e6d16817

    Hebt u last van een storing, of een ander service probleem? Onze klantenservice helpt u graag verder. U kan ons bereiken op 088 730 73 77 of via klanten@budgetallesin1.nl

    Wij hebben hier uw klacht gesloten.

    Met vriendelijke groet,

    Budget Energie

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen