Opgelost door Budget Energie: Onterechte verlenging

# 192462
Wilfred

Voor mijn vader heb ik als zoon in oktober 2015 een contract laten afsluiten voor 1 jaar bij BE, op 5 juli krijg ik een mail om dit contract te verlengen.
Ikzelf vond dit wel erg vroeg om dat te doen dus doe hier niets mee,
op 14 en 22 juli hetzelfde verhaal.
op 18 augustus krijg ik een mail dat het contract verlengd is, en dan blijkt dat dit weer voor een jaar is, ikzelf schenk hier eigenlijk weinig aandacht aan omdat ik niet heb verlengd en wil in oktober 2016 via energiecollectief gaan vergelijken en sluit een nieuw contract bij een ander bedrijf voor 1 jaar aan vanwege een beter aanbod, na vergelijking bij BE.
blijkt mij vader nog een contract tot 10-10-2017 te hebben zonder op het aanbod in te zijn gegaan.
Nu heb ik gebeld naar de klantenservice, die zeggen dat ik toch verlengd zou hebben en dat dit mijn woord tegen hun woord is, hoe is dit nu mogelijk?

Dat de verlenging ongedaan gaat worden, en ikzelf beslis of er verlengd gaat worden of niet.

Budget Energie is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

telefonisch benaderd,opgelost.

Wilfred

Ook een klacht indienen over Budget Energie?