Klacht Budget Energie: Onvergevelijke fouten eindnota.

Maartje

Budgetenergie heeft het gepresteerd om nagenoeg alle meterstanden fout in te vullen bij het opmaken van de eindnota. Bij elektriciteit zitten ze er maarliefst 2300 kWh, en daarmee berekenen ze meer dan het dubbele van ons daadwerkelijk verbruik. Ook het gas klopt niet.

Gevolgen:
- € 507,99 onterecht automatisch afgeschreven, terwijl ik o.b.v. de correcte standen € 44,22 tegoed heb van ze;

- Het is het paasweekend, dus tussen donderdag en dinsdag is er niemand bereikbaar. En de bank kan geen stornering uitvoeren, vanwege dezelfde reden;

- Een karige pasen hier, letterlijk op water en brood omdat ik nu door deze fout rood sta. En vooral een paar vrije dagen die compleet geruineerd zijn door stress en boosheid.

Zie mijn volledige mail aan budgetenergie hier:
(ervaring van Maartje, 20 april 2014)

1. Onmiddelijke herziening o.b.v. de juiste meterstanden en ons daadwerkelijke gebruik;
2. Het bedrag van € 507,99 met spoedbetaling terug op mijn rekening;
3. De € 22,44 die ik terug krijg met spoedbetaling op mijn rekening;
4. Excuses en vergoeding van geleden immateriele schade (o.a. stress, verpeste feestdagen en tijdsverlies)

Budget Energie
    Geachte mevrouw Bronkhorst,Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en heeft u een e-mail ontvangen. De afspraken die gemaakt zijn plaats ik voor de volledigheid hieronder.Wij houden voor u in de gaten of de eindnota op de juiste manier opgemaakt wordt. Indien wij meterstanden van Nuon hebben ontvangen maken wij voor u direct een eindnota op.
    Hierbij letten wij of de eenmalige korting van € 300,- erop verwerkt is. Indien dit niet is gebeurd en er in plaats van de korting een boete in rekening wordt gebracht corrigeren wij dit direct voor u.Ter compensatie ontvangt u van ons een geschenk.Tot slot willen wij u nogmaals aangeven dat wij deze situatie erg betreuren en hopen wij dat dit op een juiste manier voor u is opgelost. Indien u nog vragen heeft dan kunt u reageren op de e-mail die u heeft ontvangen.Met vriendelijke groet,Marloes Tromp
    Coördinator Klachtafhandeling
    Maartje
    Beste Marloes,Ik waardeer jouw persoonlijke inzet om e.e.a. naar behoren op te lossen en kan mij vinden in de gemaakte afspraken.
    Ik zie de afwikkeling conform deze afspraken dan ook met alle vertrouwen tegemoet. Mvg,
    Maartje

Ook een klacht indienen over Budget Energie?