Opgelost door Budget Energie: Opmaken van de eindnota

content Opgelost
Koen

Op het moment ben ik aan het wachten op mijn eindnota van Budget Energie.

In eerste instantie kon deze niet worden aangemaakt omdat de terugleverstanden niet bekent waren. Ik snap dat dit kan gebeuren aangezien deze automatisch worden uitgelezen en hier kunnen dingen mee mis gaan.
Wat ik wel kwalijk vind is dat ik zelf na 6 weken moet gaan bellen om te vragen naar mijn eindnota en dan te horen krijg dat dit het probleem is (terwijl 6 weken het uiterlijke termijn is voor het maken van de eindnota). Als ik dan vraag hoe lang dit gaat duren kunnen ze mij geen einddatum geven.

Hierna heb ik zelf de meterstanden achterhaald bij mijn nieuwe leverancier en deze telefonisch doorgegeven. Ik moest deze standen op de mail zetten en zou het direct in orden worden gemaakt. Een dag later probeer ik Budget Energie te bellen voor de status en word ik bewust tot 10 keer toe weggedrukt terwijl het automatische bandje nog aan het afspelen is. (elke keer op een ander moment)

De eindnota nog deze week opmaken en het creditbedrag voor 21-09-2019 naar mij hebben overgemaakt.

Beste,

Wat vervelend dat u langer heeft moeten wachten op uw eindnota. Normaal gesproken moet de eindnota binnen 6 weken, na de laatste leveringsdag, opgemaakt zijn. Omdat uw meterstanden (teruglevering) niet goed bij ons doorgekomen waren hebben we dit moeten corrigeren. Dit heeft helaas wat extra tijd in beslag genomen. Ik zie dat wij u hier vooraf niet over geïnformeerd hebben, dat was niet zo netjes van ons. Excuses!

Inmiddels is uw eindnota opgemaakt en heeft u die ontvangen, het tegoed wordt deze week nog uitgekeerd!

Telefonisch zou onze bereikbaarheid goed moeten zijn. Dat de verbinding verbroken wordt tijdens het keuzemenu is ons (nog) niet bekend. Bedankt voor uw melding, wij zullen dit onderzoeken. Uiteraard hebben wij absoluut niet de intentie u "weg te drukken" om u maar niet te hoeven spreken. Dat u die indruk heeft gekregen vinden wij spijtig.

Ik wil u bedanken voor uw geduld en wens u een fijne dag!

Web-care
    Beste,

Wij hebben geen reactie van u ontvangen. Om deze reden gaan wij er vanuit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Daarom sluit ik hierbij uw klacht.

Web-care

Koen

Ook een klacht indienen over Budget Energie?