Klacht Budget Energie: Salderen op maandbasis is tegen de wet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 604384
Gebruiker
M. den Haan
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Teruglever tarief wordt per 1 juli.met 50% verlaagd en salderen voor klanten met variabel tarief is nu per maand

Gewenste oplossing

Salderen per jaar en niet per maand
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Zojuist heb ik intern een klachtenproces opgestart. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.

    Alvast bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare
  2. Auteur
    M. den Haan
    Datum
    Tot op heden geen contact gehad met klantenservice Budget Energie.
  3. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het indienen van uw klacht.

    Zojuist heeft u van Budget Energie reactie ontvangen op uw klacht per e-mail. Deze e-mail houdt kort gezegd in een toelichting op de reden van de wijziging van het teruglevertarief en de reden van het maandelijks salderen.

    Ik begrijp dat er verwarring is ontstaan naar aanleiding van de wijziging, maar vertrouw erop dat de e-mail voor meer duidelijkheid zorgt.

    Budget Energie zal beide wijzigingen niet terugdraaien en staat in haar recht deze door te voeren.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Uw klacht zal worden gesloten. Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen