Klacht Budget Energie: Salderen per maand in plaats van per jaar.

Klachtnummer
# 620521
Gebruiker
H. Monincx
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben sinds eind juni zonnepanelen. De saldering zou per jaar plaatsvinden. ( is over gebeld). Nu hoor ik nb via een consumenten-programma op tv dat de saldering voortaan per jaar gaat plaatsvinden en niet per jaar. Dit pakt zeer onvoordelig uit omdat je in de zomer meer teruglevert ( tegen een lagere vergoeding) en dan in de winter het volle pond moet gaan betalen. Volgens de ACM is dit tegen de regels en moet de saldering per jaar plaatsvinden.

Gewenste oplossing

De salderingsregeling weer per jaar instellen.

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het indienen van uw klacht. Zojuist heeft u een duidelijke reactie op uw klacht ontvangen van Budget Energie. Ik vertrouw erop dat dit voor meer duidelijkheid zorgt.

    Uw klacht wordt hier gesloten.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen