Salderen per maand en maar voor 50% van het tarief voor vaste contracten.
Gewenste oplossing
Bedrijf moet de regels volgen die door de overheid zijn bepaald.
Geboden oplossing
Klacht doorgestuurd naar ACM. Budget volhard in hun handelswijze.
Mvg
Henk Feenstra
Status
niet opgelost
Beoordeling
4 reacties
Auteur
Budget Energie
Datum
Beste meneer, mevrouw,
Zojuist heb ik intern een klachtenproces opgestart. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare
Auteur
Budget Energie
Datum
Beste meneer, mevrouw,
Zojuist heb ik intern een klachtenproces opgestart. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare
Auteur
Hefe32
Datum
Nog geen reactie ontvangen.
Auteur
Budget Energie
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste meneer, mevrouw,
Bedankt voor het indienen van uw klacht.
Zojuist heeft u van Budget Energie reactie ontvangen op uw klacht per e-mail. Deze e-mail houdt kort gezegd in een toelichting op de reden van de wijziging van het teruglevertarief en de reden van het maandelijks salderen.
Ik begrijp dat er verwarring is ontstaan naar aanleiding van de wijziging, maar vertrouw erop dat de e-mail voor meer duidelijkheid zorgt.
Budget Energie zal beide wijzigingen niet terugdraaien en staat in haar recht deze door te voeren.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Uw klacht zal worden gesloten. Bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Budget Energie?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.