Opgelost door Budget Energie: slechte service en nog slechtere klantenservice

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 479131
Gebruiker
slechtsteprovider
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Internet werkt te laat, kan niet meer opzeggen omdat de bedenkperiode dan al voorbij is terwijl deze bedenkperiode al voorbij was voordat het pakket binnen was voor installatie. Daarnaast worden er bedragen gewoon afgeschreven ondanks dat er geen internet is. Zou ook worden opgelost. Niet dus.

De oplossing

Dit bedrijf moet luisteren naar de klanten en doen wat ze beloven.

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    U heeft dit bericht geplaatst bij Budget Energie. Om uw bericht te plaatsen bij Budget Alles in 1 (Internet, televisie en vaste telefonie) verwijs ik u graag naar de juiste pagina. Via onderstaande link kan u uw klacht kenbaar maken bij Budget Alles in 1.

    https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/budget-alles-in-1/details?companyId=5386fd0e-2148-45d5-a5d1-0ae3e6d16817

    Hebt u last van een storing, of een ander service probleem? Onze klantenservice helpt u graag verder. U kan ons bereiken op 088 730 73 77 of via klanten@budgetallesin1.nl

    Wij hebben hier uw klacht gesloten.

    Met vriendelijke groet,

    Budget Energie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
slechtsteprovider
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen