Klacht Budget Energie: Teleurgesteld in een misleidende energie leverancier.

sailer

Probeert boete te innen middels incasso, terwijl binnen de afkoel perioden van 2 weken na overeenkomst nieuw contract, schriftelijk is opgezegd en via chat is opgezegd. van beide zijn er gelukkig kopieën. Ook zijn er na verhuizing problemen geweest met doorgeven van meterstanden. ze werden niet geaccepteerd pas na foto,s van makelaar. ook werden we ondanks dat we via een collectief een contract afgesloten hadden rechtstreeks benaderd zonder aan te geven dat ze nu buiten het collectief een aanbieding deden.

Persoonlijk excuus, schriftelijk genoegdoening. intrekking incasso.

Budget Energie
    Beste meneer van Maren,

De boete van € 100, - die in rekening is gebracht, is niet voor het annuleren van uw verlenging maar voor het vroegtijdig beëindigen van uw vast contract. De annulering van uw verlenging hebben wij binnen de bedenktijd verwerkt. Wij hebben u op 11 juli een e-mail toegestuurd waarin dit ook is uitgelegd.

U had op uw vorig adres een contract van 1 jaar afgesloten via Gezinsenergie. Dit contract is op 8 mei 2017 ingegaan. Op 19 maart 2018 heeft u een verhuizing van uw energiecontract aangevraagd via onze website. Op uw nieuwe adres hebben wij vanaf 26 maart tot 27 maart geleverd, waarna wij zijn overgenomen door een nieuwe leverancier. Op uw oude adres zijn wij op 10 april overgenomen. U heeft uw vast contract bij ons niet uitgezeten en hebben wij volgens de richtlijnen van het ACM een boete voor contractbreuk in rekening gebracht. Omdat uw eindnota van uw vorige adres al zonder boete was opgemaakt en wij geen nota opmaken voor uw nieuwe adres, hebben wij een aparte boetefactuur opgemaakt.

Budget Energie Web-care

Ook een klacht indienen over Budget Energie?