Opgelost door Budget Energie: Verkeerd voorgelicht door een gunstig tarief te laten zien bij prijsvergelijking

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 578196
Gebruiker
Sil1305
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Via vergelijkingssite een aanbod gekregen van €259 per maand. Alles op afgelopen jaar cijfers berekend. Nu heb ik aangemeld en krijg een welkomst mail met het nieuwe maandbedrag van €319! Na gebeld te hebben (40 min wachttijd) zeggen ze dat dit de prijzen zijn die ze hanteren en kijken naar het verbruik van afgelopen 3 jaar. Nu was het afgelopen jaar het verbruik het hoogst dus die zou alleen maar lager uitkomen als je van 3 jaarsgemiddelde gaat rekenen.

Gewenste oplossing

Betere en transparante prijzen laten zien op sites.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Budget Energie
    Datum
    Beste mevrouw,

    Zojuist heb ik intern een klachtenproces opgestart. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op om uw klacht te bespreken.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Budget Energie Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Budget Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen