Klacht Budget Energie: Verkeerde tarieven gehanteerd
Details
Klacht
Helaas moet ik het opnieuw plaatsen want volgens jullie is onderstaand opgelost maar dat klopt niet.Ik heb gemeld en de verbinding werd vanwege een storing bij jullie verbroken
Elke maand krijg ik van jullie een specificatie en mijn oude contract liep nog tot en met oktober maar toch hebben jullie tussen 11 september en 12 oktober ineens onderstaand gehanteerd
Normaal 0,83039
Dal 0,76432
Gas 2,94022
1. Dit zijn geen oktober tarieven want dat is:
Normaal 0,74803
Dal 0,68852
Gas 2,64862
2. Contract liep nog maar jullie hebben ineens hogere tarieven gehanteerd ten tijde van mijn laatste maand binnen het contract.
3. Ik wil een nieuwe specificatie met de juiste tarieven voor 11 september tm 12 oktober dus onderstaand:
Normaal: 0,17132
Dal: 0,15922
Gas: 0,85513
Tevens graag voor oktober onderstaande tarieven hanteren vanaf het moment dat mijn contract afgelopen is:
Normaal 0,74803
Dal 0,68852
Gas 2,64862
Gewenste oplossing
Ik wil dat op mijn maandverbruik het juiste word aangeven anders word ACM ingeschakeld- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.