Klacht Budget Home Store XL: Geen passende oplossing!!!

Zakiaatje

Eerder contact gehad. Vandaag contact gehad met Bart Harmsen commercieel manager. We begonnen een gesprek op de juiste voet, namelijk een passende oplossing. Helaas is na een tijd niet gelukt en willen ze mij niet tegemoet komen met wat ik voorstelde. ik word al een jaar van de muur naar het kastje gestuurd en de oude manager heeft toegezegd dat ik een nieuwe poef krijg. Dis heb ik voorgesteld om een nieuwe poef te krijgen. Dit konden ze niet doen. Daarna wilde ik ze tegemoet komen( wat ik eigenlijk niet hoor te doen). en heb ingestemd om 25 procent te betalen. De manager was hier niet mee eens en kon mij 50 procent korting geven. of begrijpt natuurlijk wel dat dit erg onredelijk is. Daarna heb ik ze gezegd dat ik ze toch blijf bellen in de hoop op een passende oplossing. Nadien krijg ik te horen dat zodra ik nog 1 bel of mail dat ze AANGIFTE gaan doen bij de politie. Erg kinderachtig maar dit schrikt mij niet af!! Toch blijf ik hopen op een oplossing. Ik sta er nog steeds voor open. Ook na de dreigement Bart Harmsen

Een nieuwe poef zonder bij betaling

Budget Home Store XL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Budget Home Store XL?