Klacht Budget Home Store XL: Geen passende oplossing!!!

Klachtnummer
# 305863
Gebruiker
Zakiaatje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eerder contact gehad. Vandaag contact gehad met Bart Harmsen commercieel manager. We begonnen een gesprek op de juiste voet, namelijk een passende oplossing. Helaas is na een tijd niet gelukt en willen ze mij niet tegemoet komen met wat ik voorstelde. ik word al een jaar van de muur naar het kastje gestuurd en de oude manager heeft toegezegd dat ik een nieuwe poef krijg. Dis heb ik voorgesteld om een nieuwe poef te krijgen. Dit konden ze niet doen. Daarna wilde ik ze tegemoet komen( wat ik eigenlijk niet hoor te doen). en heb ingestemd om 25 procent te betalen. De manager was hier niet mee eens en kon mij 50 procent korting geven. of begrijpt natuurlijk wel dat dit erg onredelijk is. Daarna heb ik ze gezegd dat ik ze toch blijf bellen in de hoop op een passende oplossing. Nadien krijg ik te horen dat zodra ik nog 1 bel of mail dat ze AANGIFTE gaan doen bij de politie. Erg kinderachtig maar dit schrikt mij niet af!! Toch blijf ik hopen op een oplossing. Ik sta er nog steeds voor open. Ook na de dreigement Bart Harmsen

Gewenste oplossing

Een nieuwe poef zonder bij betaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Budget Home Store XL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budget Home Store XL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen