Klacht Budget Home Store XL: Hoekbankstel,bobbel op leuning je zakt weg,rugsteunen hoeken geen schuim.

Wolky Bolky

Heb vorig jaar een hoelbank gekocht 1289euro,in mei geleverd . Heb na 2 of 3mnd gebeld omdat er een bobbel op de leuning zat ,ik wegzakte in de linkerzithoek en een ander zitvlak zat ook met bobbels alsof er iets dubbel gevouwen onder zat,eerst kwam er iemand kijken waar ik niet blij mee was ,maar er zou iemand komen om het te repareren dat was in juli.De bobbel zit er nog moest er maar iets zwaars op zetten de hoek daar had hij de veren vn omgedraaid heeft niets geholpen en dat andere zitvlak was niets aan te doen. heb getekend dat hij hier was geweest en de klacht zo goed mogelijkhad verholpen.nu zijn we een paar maanden verder en zak nu op elk zitvlak weg ik moet telkens een ander zitvlak pakken. Ik had verwacht er toch een paar jaar mee te doen.Ben minder invalide .Wat kan ik doen ,ben niet zo`n held.

Ik wil een deel vn het geld terug.

Wij vinden dat Budget Home Store XL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Budget Home Store XL?