Klacht Budget Home Store XL: Niet volledig informeren en slechte service

Klachtnummer
# 108174
Gebruiker
nicoc10
Datum
0 reacties

Details

Klacht

bij budget home store kennen ze het woord service absoluut niet. Op het moment dat ze iets kunnen verkopen zijn ze er als de kippen bij maar informeren ze je niet over de voorwaarden. Wij hadden aangegeven een bank te willen kopen en zouden binnen 14 dagen laten weten welke vorm we exact wilden. We betaalden alvast €250,- aan. Een paar dagen later kwamen we een mooiere bank tegen. Wij dit gemeld bij budget home store en gemeld bij budget home store dat we af wilden zien van de koop. 1ste wat men melde was: dat kan maar dan moet u wel 30% van de bank betalen. Bij de verkoop is ons dit niet gemeld. Staat wel ergens in de kleine lettertjes. Ondanks verwoede pogingen om een oplossing te vinden bleef men vasthouden aan die 30% betalen. Er was nog niets definitief besteld of in productie genomen. Wij willen wel gewoon de administratie kosten betalen maar €390,- staat absoluut niet in verhouding met wat er gebeurd is. Geld is belangrijker dan dat verspreid wordt dat ze goede service biede

Gewenste oplossing

gedeelte van de aanbetaling terug. €200,- van de €250,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Budget Home Store XL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budget Home Store XL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen