Klacht Budget Home Store XL: ontbrekend bovenblad dressoir

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 144865
Gebruiker
arroyofrio3
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 24 oktober 2015 is ons een dressoir type Ariana geleverd, echter het bovenblad ontbrak , deze zou na 6 of 8 weken nageleverd worden, omdat deze beschadigd bleek te zijn voor de levering. Na overleg zou dit in week 51 gebeuren, hedenmiddag weer overleg gehad en nu zal het week 4 van 2016 worden, zonder garantie van levering.

Gewenste oplossing

Leveren binnen 1 week of ontbinden van de overeenkomst
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Budget Home Store XL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    arroyofrio3
    Datum
    als beklaagde zich niet wenst te confirmeren aan de regels van de consumentenbond, is het tijd hen duidelijk te maken dat dit in deze tijd toch echt niet kan.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Budget Home Store XL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen