Klacht Budget Home Store XL: Plooien in bank

Ivo Neuvel

Op donderdag 26 september hebben wij een bank geleverd gekregen van Budget Home Store XL in Zwaagdijk. Na het uitpakken bleek dat een aantal (vaste) kussens (zitting en rugleuning) in de bank plooien hebben, omdat de stof niet recht is gestikt. Een aantal kussens zijn wel strak en zonder plooien. Wij zijn hiervoor bij de winkel geweest en hebben toen, zoals afgesproken, een mail gestuurd naar de verkoper met foto's. De reactie van de winkelier was dat de plooien binnen de marge van de leverancier vallen en dat dit is toegestaan. Ter ondersteuning had hij een andere foto meegestuurd van de showroombank. Wij hebben hierop gereageerd dat er voor het sluiten van de overeenkomst niets is vermeld over marges die toelaatbaar zijn voor het stikken van de stof. De verkoper heeft hierop weer gereageerd met:
"Het spijt me zeer maar ik kan niet iets herstellen wat niet kapot is.
U heeft gekregen zoals u het gekocht en gezien heeft in de showroom.
Ik kan niets voor u betekenen."

Herstel van de bank c.q. rugleuningen en zittingen zonder plooien.

Budget Home Store XL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Budget Home Store XL?