Klacht Budget Home Store XL: Plooien in bank

Klachtnummer
# 38083
Gebruiker
Ivo Neuvel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op donderdag 26 september hebben wij een bank geleverd gekregen van Budget Home Store XL in Zwaagdijk. Na het uitpakken bleek dat een aantal (vaste) kussens (zitting en rugleuning) in de bank plooien hebben, omdat de stof niet recht is gestikt. Een aantal kussens zijn wel strak en zonder plooien. Wij zijn hiervoor bij de winkel geweest en hebben toen, zoals afgesproken, een mail gestuurd naar de verkoper met foto's. De reactie van de winkelier was dat de plooien binnen de marge van de leverancier vallen en dat dit is toegestaan. Ter ondersteuning had hij een andere foto meegestuurd van de showroombank. Wij hebben hierop gereageerd dat er voor het sluiten van de overeenkomst niets is vermeld over marges die toelaatbaar zijn voor het stikken van de stof. De verkoper heeft hierop weer gereageerd met:
"Het spijt me zeer maar ik kan niet iets herstellen wat niet kapot is.
U heeft gekregen zoals u het gekocht en gezien heeft in de showroom.
Ik kan niets voor u betekenen."

Gewenste oplossing

Herstel van de bank c.q. rugleuningen en zittingen zonder plooien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Budget Home Store XL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budget Home Store XL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen