Klacht Budget Home Store XL: Slechte aftersale. Na verkoop interesseert het ze niets meer

Essenyvette

Budget Home Store XXL Horst Budget Home Store Heerlen Budget home Store XXL Nijmegen Budget Store XXL ben voorzichtig als je hier wat koopt!!
Ziet er leuk uit.... maar kwaliteit? Dat krijg je niet.
Wat een kwaliteit! 🤢
Wat een service!🤕

2,5 jaar geleden een bankstel gekocht voor bijna €3000,-. Bij hoog en laag volhouden (ook nu nog 😑) "het is een leerproduct".
We lopen de winkel in Heerlen binnen met de foto's en krijgen de melding "tsja, we geven maar 2 jaar garantie", en als coulance (🤗☺🤔🤨) geven jullie ons €70,- korting op een bestelling van €1650,-.
En dit na bijna 16 weken aan het lijntje gehouden te zijn. In een tijd dat iedere winkel je dood gooit met 10% korting.
We konden wel een nieuw bankstel kopen met 50% korting (er zat wel een maximum wat nooit bekend is gemaakt aan die korting).
Echt waar?
Ja, helaas, het was onze keus om onze nieuwe bank #niét bij jullie te kopen.
Gek hè als je de foto's ziet?

En dan nóg een verkoper/manager die zegt (tsja er stonden klanten naast hem) "het is leer mevrouw".
Leer-resten vermengd met lijm op een stof plakken is GEEN LEER!!!!

Poels Wonen en Slapen geen mooie reclame!

KlantenSERVICE dient SERVICE aan de KLANT te geven.
En niet iemand ca 16 weken aan het lijntje te houden en dan te zeggen: succes bij een andere winkel

Foto's, e-mails, rekeningen zijn allemaal in huis, maar bestanden zijn te groot om bij te voegen

Budget Home Store XL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Budget Home Store XL?