Klacht Budget Mobiel (voorheen Robin Mobiel): Geen recht op belooft aanbieding of compensatie

Misleid

Ik ben een klant van Robin Mobile.Robin mobiel is overgenomen door budget mobiel. Ik wou overstappen naar budget mobiel omdat ik aantrekkelijke aanbiedingen had plus zou ik minder betalen voor m'n abonnement. Ik ben overgestapt naar budget mobiel heb nieuwe simkaart ontvangen heb ingelogd op mijn budget mobiel om de simkaart te activeren en de nummer behoud te afronden ,ik krijg een melding dat de nummer al in de systeem staat en dat ik de nieuwe simkaart niet kan gebruiken. Ik heb met budget mobiel contact opgenomen en die zeiden dat het niet hoefde om nieuwe abonnement af te sluiten want dan zit ik aan twee abonnementen vast. Ze hebben m'n nieuwe aanmeldingen bij budget mobiel geannuleerd en m'n abonnement bij Robin Mobile aangepast zodat ik samen met de combi korting van 5€ nu betaal 15€ voor m'n abonnement mobiel daar ben ik tevreden over. Waar ik mee zit is het dat ik niet wist dat de overname plaats vond. Heb me aangemeld bij budget om te profiteren van de leuke aanbiedingen die budget te bieden had Hellas heeft budget mij geïnformeerd dat ik geen recht heb op de aanbieding omdat ik al klant van ze ben. Ik heb na de overname oude abonnement kosten aan budget betaald van 30€ maand dat heeft budget niet aangepast budget heeft van de klanten van Robin Mobile geprofiteerd en ze te veel laten betalen dat vind ik niet correct. Ik heb budget daar over aangesproken omdat ik vind dat als ik voor oude abonnement van Robin betaal dan vind ik dat de abonament prijs bij overname had aangepast moeten worden zo niet dan ben je in mijn ogen nieuwe klant bij budget en heb je recht op de aanbieding die ze geven voor nieuwe klanten en als niet dan hoort er een compensatie gegeven te worden voor de maanden waar er te veel voor werd geïncasseerd door budget voor de zelfde diensten .

Ik zou graag de beloofde aanbieding willen ontvangen of compensatie voor de maanden waar ik teveel voor heb betaald

Misleid
    Ik hoop als nog dat m'n klacht in behandeling wordt genomen
    Misleid
    nog steeds niks van budget mobiel gehoord

Ook een klacht indienen over Budget Mobiel (voorheen Robin Mobiel)?