Opgelost door Budget Mobiel: datasnelheid en automatische incasso

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 189905
Gebruiker
jan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een overeenkomst met ronbinmobile voor onbeperkt bellen, sms en internet van 1 mb/s. Er wordt reclame echt onbeperkt maar in de praktijk word de data snelheid zodra je een bepaalde grens hebt bereikt teruggebracht naar 300 Kb/s. Waar die grens precies ligt is niet duidelijk, maar in de praktijk heb ik meer dan de helft van de tijd niet de snelheid waar ik voor betaald heb. Het heeft niet te maken met slechte ontvangst want ik gebruik het alleen maar op een plek. De laatste week is het zelfs terug gebracht naar 6 Kb/s. Dit is zo goed als onbruikbaar internet.
De automatische incasso word op de eerste van de maand gedaan. de maandelijkse periode loopt vanaf de 13e als het de 11e geincasseerd wordt dan is toch op tijd betaald.

Gewenste oplossing

Onbeperkt internet van 1 Mb/s altijd en niet niet 300 Kb/s meer dan de helft van de maand.
De automatische incasso op de 11e v/d maand.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Robin Mobile Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Klacht afgehandeld

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Budget Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen