Klacht Budget-saver: Het betreft Irritante telefonische benadering waar ik GEEN behoefte aan heb.

Klachtnummer
# 485610
Gebruiker
A.W.M. Kessels
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Telefonische benadering soms dagelijks en soms wel 2 keer per dag.
Heb al 2567 keer aangegeven dat ik NIET. meer gebeld wil worden. “Ik noteer het voor u mevrouw” en zegelen toch gewoon weer.
Ik sta in het bel me niet register, maar heb me laten vertellen dagblad je ooit klant was of ooit eens toestemming gegeven hebt ze je dan tóch mogen benaderen.

Soms is het zelfs zo erg dat als je zegt dat je geen interesse hebt en de verbinding verbreekt, ze je gewoon terugbellen. Zo brutaal!!

Het is vreselijk ergerlijk en zeer irritant!

STOP met bellen!!!

De oplossing

Ik wil dat al mijn gegevens verwijderd worden in het systeem van dit bedrijf en bij alle mogelijke kleinere bureaus die telefonische benadering uitvoeren uit naam van dit bedrijf.

Ik geef duidelijk aan dat ik NIET meer gebeld wil worden door dit bedrijf of door personen die met dit bedrijf te maken hebben.

Het is niet moeilijk om een aantekening te maken: mevrouw wenst niet meer benaderd te worden door ons!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budget-saver hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budget-saver?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen