Klacht Budget-saver: Ondanks verzoek niet meer te bellen blijven ze me met privenr. bellen

Klachtnummer
# 479968
Gebruiker
Niet meer bellen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wordt steeds gebeld door medewerkers van budget saver op mijn mobiele telefoon. Ik heb dit jaar al 4 x aangegeven dat ze niet meer moeten bellen. Vandaag had ik een medewerker die wil heel volhardend was. Maar u heeft nog niet gehoord welk fantastisch aanbod Ik voor u heb. 😠

De oplossing

Bel me niet meer!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budget-saver hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budget-saver?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen