Klacht Budget-saver: Zeer opdringerige verkopers

Klachtnummer
# 389110
Gebruiker
Jordy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze partij heeft mijn vader een energiecontract laten tekenen zonder dat dat hij dit zelf door had. Alles zou vrijblijvend zijn.

Er wordt op een zeer slinkse manier een contract aangesmeerd. Nadat je enkele keren aangeeft niet geïnteresseerd te zijn krijg je toch een voorstel.

Telefonisch leiden ze je door een mailtje heen en nadat je ergens op geklikt hebt zit je aan het nieuwe contract vast.

Terugbellen of proberen via hun op te zeggen is hopeloos. Ze draaien om de feiten heen en zijn zeker niet behulpzaam.

Ik heb direct contact gezocht met Engie zei hebben alles netjes voor ons geannuleerd.

Engie gaf aan de naam "Budgetsaver" niet te kennen.
Bij hun stond als tussenpersoon: "Nutselect"

Deze blijkt op het zelfde adres te zitten.

E-mails kwamen via: contact@onsaanbod.direct & info@budgetsaver.nl
De website is ook niet veel: www.budget-saver.com

De oplossing

Stoppen met op deze manier handelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Budget-saver hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Budget-saver?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen